مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-04-30حوادث

اراضی ملی 1360 میلیاردی در چمخاله رفع تصرف شد


فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف 170 هزار متر مربع از اراضی ملی در بخش چمخاله شهرستان لنگرود به ارزش 1360 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف 170 هزار متر مربع از اراضی ملی در بخش چمخاله شهرستان لنگرود به ارزش 1360 میلیارد ریال خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی در نوار ساحلی بخش چمخاله شهرستان لنگرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره راه و شهرسازی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی 170 هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این راستا بیان کرد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور رفع تصرف انجام شد.

سردار ملکی تصریح کرد: متصرف 59 ساله هیچگونه مدارکی دال بر مالکیت این اراضی ندارد که با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ملی 1360 میلیاردی در چمخاله رفع تصرف شد

اراضی ملی 1360 میلیاردی در چمخاله رفع تصرف شد