مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-04-30بين الملل

آینده تحصیلی دانشجویان بین المللی در هاله ابهام/ کرونا مانع ادامه تحصیل در خارج


نظرسنجی از 19 هزار دانشجوی بین المللی سه حوزه آسیا، اروپا و آمریکا نشان می دهد شیوع کرونا موجب شده است نیمی دانشجویان از ادامه تحصیل در خارج از کشور خود منصرف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دانشجویان بین المللی آینده در چین، هند، اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی همچنان به بحران کروناویروس واکنش نشان می دهند و نظام بین المللی رتبه بندی آموزش عالی کیواس با جمع آوری نظرات دانشجویان، واکنش آنها را سنجیده است.

کروناویروس یا کووید 19 بخش های مختلف در سراسر جهان را متحول کرده است و آموزش عالی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از بسته شدن دانشگاه ها تا سرمایه گذاری در یادگیری آنلاین و حمایت از قرنطینه دانشجویان و کارکنان، از جمله اقداماتی است که دانشگاه ها با شیوع کرونا ویروس آن را انجام داده اند و خود را با حالت جدید سازگار کردند.

با نگاهی به سال تحصیلی آینده، بسیاری از موسسات آموزش عالی دنیا نگران جذب دانشجویی بین المللی خود در این شرایط محدود جهانی هستند.

نظام بین المللی رتبه بندی آموزش عالی کیواس به تازگی با متخصصان آموزش عالی جهانی صحبت کرده است و آنها بسیاری از چالش های کلیدی که با آن روبرو هستند را مورد تاکید قرار دادند، از جمله اینکه: سعی داریم دانشجویان، اساتید و کارکنان خود را ایمن و سالم نگه داشته و در عین حال تلاش می کنیم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده تحصیلی دانشجویان بین المللی در هاله ابهام/ کرونا مانع ادامه تحصیل در خارج

آینده تحصیلی دانشجویان بین المللی در هاله ابهام/ کرونا مانع ادامه تحصیل در خارج