مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-04-30سياسي

استفاده درست و اصولی از امکانات دولتی مصداق امر به معروف است


رییس شورای فرهنگی استانداری همدان گفت: استفاده درست و اصولی از امکانات دولتی و پرهیز از اسراف یک وظیفه اخلاقی و شرعی و رعایت آن مصداق امر به معروف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا میرصفدری صبح پنج شنبه در شورای فرهنگی استانداری همدان بابیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی باید در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی استان همدان باشد، گفت: همدان از استان های برتر کشور در حوزه شورای فرهنگی است.

رییس شورای فرهنگی استانداری همدان اضافه کرد: همدان در ارزیابی های کشوری از استان های برتر کشور در اجرای برنامه های فرهنگی بوده است.

وی با اشاره به تجلیل از استانداری همدان در اجلاس سراسری نماز، گفت: تجلیل از استانداری همدان در این اجلاس نشانه اقدامات خوب انجام شده در حوزه فرهنگی است.

میرصفدری ادامه داد: استفاده درست و اصولی از امکانات دولتی و پرهیز از اسراف یک وظیفه اخلاقی و شرعی است و رعایت آن مصداق امر به معروف است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به اینکه ویروس کرونا و تحریم های دشمن باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه شده است، گفت: با همکاری مردم و تلاش دولت از این شرایط عبور خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده درست و اصولی از امکانات دولتی مصداق امر به معروف است

استفاده درست و اصولی از امکانات دولتی مصداق امر به معروف است