مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-30سياسي

لطفا به حقوق ما احترام بگذارید


شهروندان خرم دره ای از نمایشگاه داران اتومبیل که پیاده رو را به محل پارک خودروها تبدیل کرده اند، گلایه مند هستند.

- گلایه شهروندان خرم دره ای از صاحبان نمایشگاه های اتومبیل؛ لطفا به حقوق ما احترام بگذارید ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: شهروندان خرم دره ای از نمایشگاه داران اتومبیل که پیاده رو را به محل پارک خودروها تبدیل کرده اند، گلایه مند هستند.

حجت محمدی صبح امروز (11 اردیبهشت) در جلسه شورای ترافیک خرم دره با گلایه از نمایشگاه داران اتومبیل در این شهرستان اظهار کرد: نمایشگاه داران باید اتومبیل ها را در داخل محل کسب خود به معرض نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از صاحبان نمایشگاه های اتومبیل، محل تردد شهروندان را به محل پارک اتومبیل ها تبدیل کرده اند که مردم از این امر رضایت ندارند.

فرماندار شهرستان خرم دره تاکید کرد: اشغال پیاده روها توسط بنگاه داران خودرو، نه تنها تردد را دچار مشکل کرده است، بلکه شهروندان خرم دره ای برای پیدا کردن جای پارک نیز با مشکل مواجه هستند؛ لذا باید دستورالعمل جامع برای برخورد با این تخلف وجود داشته باشد.

این مسئول با تاکید بر این که خیابان ها و معابر عمومی متعلق به همه مردم است، اظهار کرد: برخی بدون در نظر گرفتن منافع عمومی، فقط به فکر خود هستند و اجازه توقف به سایرخودروها را نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا به حقوق ما احترام بگذارید

لطفا به حقوق ما احترام بگذارید