مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-30فرهنگي

بخشودگی سهم کارفرمای بیمه هنرمندان برای 3 ماه


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از بخشودگی سهم کارفرمای بیمه هنرمندان برای سه ماه خبر داد و گفت: طبق برآورد کرونا 50 میلیارد ریال به فرهنگ و هنر استان ضربه زده است.

- محمود علیمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی مراکز فرهنگی، کتابفروشی ها، برنامه های هنری و .

شد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از لغو بسیاری از برنامه های فرهنگی در استان به علت شیوع کرونا خبر داد و گفت: پس از پایان این بیماری، برنامه ها از سر گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق برآورد انجام شده کرونا 50 میلیارد ریال به فرهنگ، هنر و رسانه استان خسارت وارد کرده است، گفت: بخشی از این خسارت ضرر و زیان و بخشی نیز مربوط به منفعت حاصل از کسب است که حاصل نشده است.

علیمحمدی با اشاره به برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از اصحاب هنر و رسانه برای جبران بخشی از خسارات وارده ناشی از کرونا تصریح کرد: در همین راستا بخشودگی سهم کارفرما در بیمه هنرمندان در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه طبق برآورده های انجام شده سهم کارفرما بین 600 هزار تا 2 میلیون تومان است که وزارتخانه نسبت به بخشودگی آن اقدام می کند، گفت: امکان استفاده از این تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی سهم کارفرمای بیمه هنرمندان برای 3 ماه

بخشودگی سهم کارفرمای بیمه هنرمندان برای 3 ماه