مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-30اقتصادي

گوش همه محرم شنیدن ضررهای اقتصادی است/ شفاف سازی راهکار استراتژیک برای اقتصاد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ضرر اقتصادی ناشی از شیوع کووید19 غیرقابل کتمان است و کوچک ترین بی توجهی نسبت به آن به معنای گسترده شدن ضررهای موجود است، چالش ایجاد شده را نباید با عملکرد دولت و مسوولان عجین کرد، به این معنا که به وجود آمدن این مسائل و شیوع بیماری کرونا در همه کشورها رخ داده و ارتباطی با عملکرد مسوولان ندارد و از طرفی تیم مدیریتی نیز نباید پنهان کاری در اعلام ضررهای موجود داشته باشد و بلکه با شفاف سازی باید به بهبود شرایط کمک کند.

ضرر اقتصادی از چالش های مهم شیوع کووید19 است که شامل تمامی کشورها می شود، بی شک در ایران نیز با شروع شیوع بیماری با این مشکل مواجه شده و هستیم که برای تعریف راهکارهای درمانی نیاز به سنجش دقیق شرایط داریم و دولت و بخش خصوصی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

نماینده نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی از وضعیت نامناسب کارگران ساخت و ساز می گوید و اینکه قیمت مسکن با وجود رکود این روزها در ماه های آینده احتمالا با افزایش قابل توجه مواجه شود.

 سعید گازرانی بیان می کنند: به دلایل مختلف از جمله کاهش مصالح، ساخت و ساز کمتر شده است که به دنبال آن با کارگران بی کار شده مواجه شده ایم.

این فعال بخش اقتصادی می گوید: همچنین فعالیت کارخانه ها محدود و تعداد شیفت ها کمتر شده است و برخی کارخانه ها با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوش همه محرم شنیدن ضررهای اقتصادی است/ شفاف سازی راهکار استراتژیک برای اقتصاد

گوش همه محرم شنیدن ضررهای اقتصادی است/ شفاف سازی راهکار استراتژیک برای اقتصاد