مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-30اقتصادي

تکذیب بدهی 400 میلیاردی ایرلاین ها به مردم/ پروازها در حداقل ممکن


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تکذیب بدهی 400 میلیارد تومانی ایرلاین ها به مردم که از سوی برخی تشکل ها اعلام شده بود، گفت: پروازهای داخلی همچنان در وضعیت حداقلی سابق قرار دارد و تنها پروازهای ضروری و پشتیبانی انجام می شود.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تکذیب بدهی 400 میلیارد تومانی ایرلاین ها به مردم که از سوی برخی تشکل ها اعلام شده بود، گفت: پروازهای داخلی همچنان در وضعیت حداقلی سابق قرار دارد و تنها پروازهای ضروری و پشتیبانی انجام می شود.

رضا جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ادعای حرمت الله رفیعی، رییس انجمن دفاتر مسافرتی و گردشگری مبنی بر بدهی 400 میلیارد تومانی ایرلاین ها به مردم اظهار کرد: پیش از طرح این ادعا اعداد و ارقام دیگری نیز اعلام شده بود و این مقام مسئول اعداد و ارقام بدهی را به شکل کلی اعلام کرده اما این عدد درست نیست و تا کنون مستنداتی درباره آن به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه ایرلاین های داخلی باید بهای بلیط کنسل شده مردم در ایام شیوع ویروس کرونا و پس از دستور وزیر راه و شهرسازی را مسترد کنند، افزود: در حال حاضر تنها پروازهای ضروری و پشتیبانی انجام می شود و هر آنچه که به غیر از این صورت می گیرد زمره پروازهای اقتصادی نمی گنجد البته عادی شدن روند پروازها منوط به تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب بدهی 400 میلیاردی ایرلاین ها به مردم/ پروازها در حداقل ممکن

تکذیب بدهی 400 میلیاردی ایرلاین ها به مردم/ پروازها در حداقل ممکن