مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-04-30پزشكي

پایان نامعلوم یک بیمارستان...


سال 1395 بود که کلنگ بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه زمین زده شد، بیمارستانی که قرار بود سه ساله افتتاح شود و کمک حال بخش درمان استان شود.

- ایسنا/کرمانشاه سال 1395 بود که کلنگ بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه زمین زده شد، بیمارستانی که قرار بود سه ساله افتتاح شود و کمک حال بخش درمان استان شود.

این بیمارستان که امیدهای زیادی به آن دوخته شده بود، قرار بود بار درمان جنوب شهر کرمانشاه را برعهده گیرد و قطبیت کرمانشاه در حوزه بهداشت و درمان را بیش از پیش تقویت کند، اما با شروع به کار پروژه و اجرای لاک پُشتی آن عملا همه چیز رنگ باخت، طوری که حالا همه تقریبا از اینکه پایانی برای این پروژه متصور باشند، عاجزند.

امروز (یازدهم اردیبهشت) در جلسه شورای برنامه ریزی استان روند کُند این پروژه با انتقاد استاندار کرمانشاه مواجه شد و هوشنگ بازوند تصریح کرد: با این روندی که پروژه پیش می رود، بعید است تا 25 سال دیگر هم به بهره برداری برسد.

استاندار کرمانشاه گفت: آن طور که مسئولان پروژه می گویند تکمیل این بیمارستان 1700 میلیارد تومان با قیمت های فعلی اعتبار نیاز دارد و این در حالی است که امسال 20 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامعلوم یک بیمارستان...

پایان نامعلوم یک بیمارستان...