مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-04-30اقتصادي

اختصاص 16 هکتار از اراضی آذربایجان غربی به خزانه نشای چغندرقند


جواد وفابخش سرپرست معاونت امور زراعت و اسماعیل اسفندیاری پور مشاور وزیر و مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی به همراه رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی و معاونین و مدیران ستادی سازمان از اولین بانک نشا مکانیزه سبزی و صیفی  در استان و خزانه کشت نشایی .

- ایسنا/آذربایجان غربی جواد وفابخش سرپرست معاونت امور زراعت و اسماعیل اسفندیاری پور مشاور وزیر و مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی به همراه رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی و معاونین و مدیران ستادی سازمان از اولین بانک نشا مکانیزه سبزی و صیفی  در استان و خزانه کشت نشایی چغندر قند در شهرستان ارومیه بازدید کردند.

رسول جلیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی امروز 10 اردیبهشت در جریان این بازدید گفت: درمجموع سالانه 11هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیر کشت محصولات سبزی و صیفی می رود که بیش از 600 هزار تن محصول از این مزارع برداشت می شود.

وی افزود: در این سایت انواع نشاهای سبزی و صیفی شامل پیاز، گوجه فرنگی، خیار، خربزه ، فلفل ، کدو و ذرت به صورت نشایی کشت می شوند، آبیاری نشاهای مذکور بصورت مکانیزه و توسط بوم آبیاری انجام می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همچنین درادامه این سفر یک روزه مسئولان جهاد کشاورزی به استان در حاشیه بازدید از خزانه 4 هکتاری کشت نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 16 هکتار از اراضی آذربایجان غربی به خزانه نشای چغندرقند

اختصاص 16 هکتار از اراضی آذربایجان غربی به خزانه نشای چغندرقند