مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 08:552020-04-30اقتصادي

ارزیابی خسارات کرونا به گردشگری استان سمنان


رییس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از ارزیابی، بررسی و تعیین خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و اثرات نامطلوب آن بر مشاغل مرتبط با صنعت گردشگری این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از ارزیابی، بررسی و تعیین خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و اثرات نامطلوب آن بر مشاغل مرتبط با صنعت گردشگری این استان خبر داد.

نسیبه همتی 11 اردیبهشت ماه به خبرنگاران گفت: دولت اعلام کرده که از 10 رشته شغلی که به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند؛ حمایت می کند که سه رشته از این 10 رشته، زیر مجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محسوب می شوند.

وی با اشاره به تنوع مشاغل زیرمجموعه ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان ها ادامه داد: دفاتر خدمات مسافرتی، تاسیسات گردشگری و صنایع دستی سه رشته شغلی آسیب دیده از کروناویروس هستند که حمایت هایی مختلفی از آنها صورت می گیرد.

همتی افزود: دولت برای حمایت از این گونه مشاغل حمایت هایی مانند امهال سه ماهه مالیات اعم از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده و تعویق سه ماهه باز پرداخت اقساط تسهیلات بانکی را درنظرگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی خسارات کرونا به گردشگری استان سمنان

ارزیابی خسارات کرونا به گردشگری استان سمنان