مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-30اقتصادي

کارگران پایه و اساس توسعه کشور هستند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: کارگران مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می شوند و در واقع این قشر زحمت کش پایه و اساس توسعه کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز مراسم تجلیل از کارگران نمونه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، رییس شورای شهر و شهردار شهر مهرستان در سالن اجتماعات شهرداری مهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این جلسه اظهار داشت: کارگران مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می شوند و چرخه تولید و اقتصاد کشور با بهره گیری از وجود این افراد می چرخد و در واقع کارگران پایه و اساس توسعه کشور هستند.

وی ادامه داد: توجه به بیمه کارگری و معیشت کارگران در این برهه زمانی که با شیوع ویروس کرونا که خیلی از کارگران بیکار شده اند بسیار مهم است از همین رو باید مسئولین مربوطه توجه ویژه ای به معیشت کارگران داشته باشند.

اسلام زهروزهی، رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهرستان هم در این جلسه گفت: برگزاری این جلسه به مناسبت هفته کار و کارگر در راستای ارج نهادن به زحمات این قشر زحمت کش است که در انقلاب اسلامی نیز نقش مهمی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران پایه و اساس توسعه کشور هستند

کارگران پایه و اساس توسعه کشور هستند