مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-04-30سياسي

بررسی مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین المللی گردشگری علیصدر


بررسی مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین المللی گردشگری علیصدر بررسی می شود.

- مهدی مجیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار و انعقاد قرارداد با مشاور شهریک جهت تهیه طرح برای منطقه نمونه گردشگری بین المللی که در مالکیت شرکت است، مرحله سوم طرح جهت بررسی به شرکت ارسال شده است.

وی ادامه داد: مراحل بررسی و کنترل ان با برگزاری جلسه کارشناسی و با محوریت معاونت امور عمرانی استانداری حضور صاحب نظران اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر یادآور شد: با تهیه این طرح و تعیین تکلیف 230 هکتار اراضی تملک شده توسط شرکت علیصدر، همه سرمایه گذاران می توانند بر اساس رویکرد طرح، نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند و در آینده در کنار غار علیصدر ظرفیت های جدیدی برای گردشگران در اراضی پیرامون غار ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت تعریف منابع درآمدی پایدار برای شرکت و بسنده نکردن شرکت صرفاً به درآمد فروش بلیت غار مورد توجه ویژه است و از ظرفیت های نوین سرمایه گذاری و ثروت آفرینی برای شرکت علیصدر استفاده خواهیم کرد.

مجیدی به آموزش و ارتقای سطح دانش و مهارت های حرفه ای بهره برداران و ارائه کنندگان خدمات در پیرامون غار علیصدر اشاره کرد و گفت: حوزه معاونت گردشگری شرکت علیصدر نسبت به برگزاری دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین المللی گردشگری علیصدر

بررسی مرحله سوم طرح ویژه منطقه نمونه بین المللی گردشگری علیصدر