مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-04-30بين الملل

اعتراض ترکیه به گزارش آزادی مذهبی آمریکا


ترکیه با انتقاد از گزارش کمیسیون آزادی مذهبی بین المللی آمریکا تاکید کرد، این گزارش حاوی اتهامات بی اساس، بی اعتبار و مبهم است.

- ترکیه با انتقاد از گزارش کمیسیون آزادی مذهبی بین المللی آمریکا تاکید کرد، این گزارش حاوی اتهامات بی اساس، بی اعتبار و مبهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ترکیه از گزارش کمیسیون آزادی مذهبی بین المللی آمریکا که به دولت واشنگتن توصیه کرد تا ترکیه را بابت مشارکت یا سکوت در مورد نقض های فاحش در آزادی مذهبی در فهرست نظارتی ویژه (SWL) بگنجاند، انتقاد کرد.

حامی آکسوی، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: این گزارش مانند سال های گذشته حاوی اتهامات بی اساس، بی اعتبار و مبهم است، در حالی که تلاش می کند حوادث معدود را به عنوان نقض آزادی های مذهبی از طریق ایراد اتهامات غیرمنطقی و غیر معقول به تصویر بکشد.

آکسوی با بیان اینکه گزارش مذکور نشانه روشنی از طرز تفکر مغرضانه پشت آن و محافل است که این گزارش تحت تأثیر آن ها تدوین شده است افزود: این رویکرد مغرضانه و غیرقابل اثبات، اعتبار این گزارش را زیر سوال می برد.

او با تأکید بر اهمیتی که ترکیه برای محافظت از آزادی مذهبی از جمله برای اقلیت های مذهبی قائل است، گفت که کشورش این مسئله را روشن کرده که هیچگونه صدمه ای به آزادی مذهبی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ترکیه به گزارش آزادی مذهبی آمریکا

اعتراض ترکیه به گزارش آزادی مذهبی آمریکا