مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-04-30اجتماعي

رانندگان به سفرهای غیرضروری در مناطق کوهستانی نروند


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به افزایش بار ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

- ، سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار داشت: برابر تصاویر دریافتی از دوربین های پلیس با توجه به پایان هفته و آغاز مسافرت ها، شاهد ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اعم از هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا(ع) هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: پلیس راه شرق استان تهران با تجهیزات کامل و نیروها به صورت آماده باش در کلیه محورها حضور داشته و تخلفات به صورت 24 ساعته رصد خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی اجتناب کنند و در صورت الزامی بودن سفر، از عجله و شتاب پرهیز و در طول سفر همواره جوانب احتیاط را درنظر گرفته و با سرعت مطمئنه در مسیرها قرار گیرند.

محبی ادامه داد: پایان طرح فاصله گذاری پایان کرونا نیست؛ لذا از هموطنان درخواست داریم تا با در خانه ماندن از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و قطع کننده زنجیره انتقال کرونا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان به سفرهای غیرضروری در مناطق کوهستانی نروند

رانندگان به سفرهای غیرضروری در مناطق کوهستانی نروند