مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-30اقتصادي

خریداری یک دستگاه آتوکلاو پلاسما برای بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر


معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از خریداری یک دستگاه آتوکلاو پلاسما برای بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر خبر داد و گفت: - خریداری یک دستگاه آتوکلاو پلاسما برای بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از خریداری یک دستگاه آتوکلاو پلاسما برای بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر خبر داد و گفت: برای خرید این دستگاه حدود یک میلیارد تومان هزینه صرف شد.

محمود جاوید 11 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 470 هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، اظهار کرد: 149 تخت در سطح یک، 2 پلی کلینیک تخصصی در شهرکرد و بروجن، 2 درمانگاه تخصصی در لردگان و شهرکرد و یک درمانگاه عمومی در شهر فارسان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خدمات درمانی ارائه می کنند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: 769 کادر درمان در بخش تأمین اجتماعی به بیماران خدمات رسانی می کند که از این تعداد 131 نفر پزشک با تخصص های مختلف هستند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش 10 هزار متر مربعی فضای فیزیکی درمانی در بخش تأمین اجتماعی در 3 سال اخیر، توضیح داد: در این چند سال تجهیزات به روز و دیجیتال در مجموعه های درمانی تأمین اجتماعی چهارمحال و بخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری یک دستگاه آتوکلاو پلاسما برای بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر

خریداری یک دستگاه آتوکلاو پلاسما برای بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر