مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-04-30اقتصادي

بازارچه کیله سردشت فعالیت اقتصادی خود را از سر گرفت


بازارچه مرزی کیله سردشت که به دلیل شیوع کرونا تعطیل بود، بازگشایی شد.

- اقصی نقشی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به بازگشایی بازارچه کیله سردشت اظهار کرد: با توجه به اینکه بازارچه کیله سردشت از اواخر بهمن سال گذشته به علت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بود به دلیل ضرورت اشتغال در شهرستان طبق تصمیم ستاد مبارزه با کرونای سردشت با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد.

وی افزود: بازگشایی بازارچه ها با رعایت همه تمهیدات پیشگیرانه و مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شده و تمام خودرو های ورودی ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

فرماندار سردشت تصریح کرد: قبل از بازگشایی بازارچه جلسه توجیهی با مدیر بازارچه و فعالان اقتصادی برای توضیح رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و در حال حاضر تمام فعالان اقتصادی و پیله وران با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک فعالیت خود را از سر گرفتند.

نقشی پور با اشاره به اقدامات انجام شده برای مبارزه با شیوع کرونا در بازارچه، یادآور شد: گیت های تشخیص و غربالگری کرونا و دستگاه های تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی و با رعایت محدودیت های زمانی از جمله برنامه های مقابله ای با شیوع بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه کیله سردشت فعالیت اقتصادی خود را از سر گرفت

بازارچه کیله سردشت فعالیت اقتصادی خود را از سر گرفت