مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-04-30دانش

دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه تلسکوپ سیاره یاب کنترل شونده ساختند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی ارومیه، انجمن علمی مکاترونیک از اسفند ماه سال 1397 با مشارکت دانشجویان علاقه مند، - دانشجویان انجمن علمی مکاترونیک دانشگاه صنعتی ارومیه در سال 1398 موفق به طراحی و ساخت تلسکوپ سیاره یاب کنترل شونده با اندروید و همچنین ربات ترسیم کننده تصویر برای استفاده در پلاتر ها شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی ارومیه، انجمن علمی مکاترونیک از اسفند ماه سال 1397 با مشارکت دانشجویان علاقه مند، بویژه دانشجویان کارشناسی ارشد مکاترونیک فعالیت خود را آغاز کرد.

در نخستین سال راه اندازی این انجمن، کار تیمی برای ساخت دستگاه های مبتنی بر آموخته های رشته مکاترونیک با مشارکت دانشجویان، که غالباً پیشینه تحصیل در رشته های مهندسی برق، مهندسی مکانیک و مهندسی پزشکی در مقطع کارشناسی داشته اند، در اولویت قرار گرفت.

با توجه به بودجه حمایتی تخصیص یافته سالانه از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی و نیز مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه برای فعالیت های انجمن علمی مکاترونیک، دو پروژه تلسکوپ سیاره یاب کنترل شونده با اندروید و ربات ترسیم کننده تصویر به عنوان هسته مرکزی دستگاه پلاتر با زمان بندی یک ساله در دستور کار دانشجویان در سال 98 قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه تلسکوپ سیاره یاب کنترل شونده ساختند

دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه تلسکوپ سیاره یاب کنترل شونده ساختند