مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-04-30سياسي

کاری کنیم برکت ماه رمضان در تمام سال باقی بماند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید کاری کنیم بعد از اتمام ماه رمضان برکت آن برای زندگی، دین، ملت و جامعه ما باقی بماند و در زندگی ما آمیخته شده باشد.

- ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید کاری کنیم بعد از اتمام ماه رمضان برکت آن برای زندگی، دین، ملت و جامعه ما باقی بماند و در زندگی ما آمیخته شده باشد.

گردهمایی بانوان فعال در عرصه فرهنگ با محوریت تشریح رزمایش یاوران خدیجه در قزوین، همچنین ضرورت انسجام بین بانوان فعال در عرصه فرهنگ و تبیین ایده ها و برنامه های عملیاتی در حوزه مواسات و همدلی امروز 11 اردیبهشت در شبستان امیرالمومنین مسجد النبی (ص) برگزار شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در این همایش با بیان اینکه در ماه خیر و مغفرت رمضان قرار داریم که یک ضیافت عظیم معنوی است، اظهار کرد: به این ماه از هر طرف که نگاه کنیم شاهد برکات آن هستیم چرا که خداوند به آن عظمت بسیار داده است.

وی افزود: در ماه رمضان سفره ای چیده شده که در آن غذاهای معنوی چون برکت، عظمت، شرافت، فضیلت، رحمت و مغفرت قرار داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عابدینی تصریح کرد: ما نیازمندان این نوع تغذیه معنوی هستیم از این رو باید دقت کنیم غذاهای دنیوی ما را از این غذاهای معنوی دور نکند چرا که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاری کنیم برکت ماه رمضان در تمام سال باقی بماند

کاری کنیم برکت ماه رمضان در تمام سال باقی بماند