مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-04-30اقتصادي

بررسی مشکلات کارگران ذوب آهن اردبیل


همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، رییس کل دادگستری اردبیل به همراه دادستان، مدیرکل کار، رییس سازمان صمت، معاون امور اقتصادی استاندار استان اردبیل و جمعی از مسؤولان از کارخانه ذوب آهن اردبیل بازدید و مشکلات کارگران را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، رییس کل دادگستری اردبیل به همراه دادستان، مدیرکل کار، رییس سازمان صمت، معاون امور اقتصادی استاندار استان اردبیل و جمعی از مسؤولان از کارخانه ذوب آهن اردبیل بازدید کرد.

ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری اردبیل وی اظهار کرد: این واحد تولیدی به دلیل پاره ای از مشکلات در سال های قبل راکد و از چرخه تولید خارج شده بود که خوشبختانه با پیگیری دستگاه قضایی استان اردبیل و طی جلسات متعدد بسیاری از مشکلات مرتفع و با 150 کارگر، در سال 96 مجددا وارد چرخه تولید شد.

وی افزود: پاره ای از مشکلات این واحد از قبیل مشکلات مربوط به تامین اجتماعی، مطالبات کارگری در طول ماه های گذشته، مسائل ایمنی و بهداشتی و رفاهی و .

بود که طی جلسه ای با مدیران استانی در محل کارخانه به دقت بررسی و برای برخی از مشکلات از قبیل پرداخت حقوق معوق کارگران، تهیه ملزومات حفاظتی بهداشتی و مشکل آب شرب در همان جلسه تصمیم گیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات کارگران ذوب آهن اردبیل

بررسی مشکلات کارگران ذوب آهن اردبیل