مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 17:102020-04-30سياسي

فرسودگی بیمارستانها و کمبود تخت مهمترین مشکل درمانی قزوین است


فرسودگی و استیجاری بودن بیمارستانها و کمبود تخت از مهمترین مشکلات بخش درمانی استان قزوین است که با ساخت بیمارستان 700 تختخوابی باید این کمبود جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه ستاد مقابله پیشگیری از ویروس کرونا در استان قزوین پنجشنبه شب با حضور ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، جمالی پور استاندار، فاطمه محمد بیگی منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم ر ییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن مدیریت بحران استان قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست گفت: در یک بسیج همگانی و تعامل و همکاری بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، هلال احمر، ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم، بهزیستی، اصناف و صنایع، رسانه ها و سایر نهادها با کادر شریف پزشکی و درمانی توانستیم بیماری کرونا را در استان مدیریت کنیم و از بحران خارج شویم.

وی بیان کرد: از دانشگاه و بخش درمان که بی نظیر کار کردند و با ایثاری مثال زدنی توانستند کارهای بزرگی انجام دهند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم با مشارکت مردم در رعایت فاصله گذاری هوشمند بتوانیم از شر این ویروس نجات پیدا کنیم.

جمالی پور بیان کرد: استان قزوین به لحاظ همدلی نمونه بود و همه با هم ید واحد شدند و در کنار هم بودیم و کارهای بزرگی صورت گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی بیمارستانها و کمبود تخت مهمترین مشکل درمانی قزوین است

فرسودگی بیمارستانها و کمبود تخت مهمترین مشکل درمانی قزوین است