مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-05-01اقتصادي

فروش خودروهای برقی در اروپا از چین سبقت گرفت


تازه ترین آمارها و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مجموع فروش خودروهای برقی در کشورهای اروپایی از میزان فروش این محصولات در بازار چین سبقت گرفته است.

- تازه ترین آمارها و گزارش های منتشر شده از سوی اتوماتیو نیوز نشان می دهد که مجموع فروش خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست در کشور های اروپایی نظیر آلمان، انگلستان ، فرانسه و اسپانیا در سه ماهه نخست سال جاری میلادی، 79 هزار و 300 دستگاه بوده که از میزان فروش خودروهای برقی در بازار چین که 77 هزار و 256 دستگاه ثبت و گزارش شده، سبقت گرفته است.

به نظر می رسد که اروپا جایگاه نخست را از بازار چین که در سال های اخیر نخستین و بزرگترین بازار فروش خودرو های برقی پاک و دوستدار محیط زیست در جهان به شمار می رفت، ربوده و به خود اختصاص داده است.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازار خودرو بر این باورند این ارقام به علت شیوع گسترده ویروس کرونا و قرنطینه زودهنگام شهروندان چینی به وجود آمده است.

به عبارت دیگر زمانی که شهروندان و مشتریان چینی قادر به خرید خودروهای برقی و جدید نبوده اند، مشتریان در کشورهای اروپایی که هنوز وارد قرنطینه ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا نشده بودند، به خرید این محصولات اقدام کرده و ادامه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش خودروهای برقی در اروپا از چین سبقت گرفت

فروش خودروهای برقی در اروپا از چین سبقت گرفت