مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-01سياسي

تهیه 1500 بسته غذایی در طرح ضیافت همدلی «کمک مؤمنانه»


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تهیه 1500 بسته غذایی در طرح ضیافت همدلی «کمک مؤمنانه» خبر داد و گفت: این کمک ها از محل عواید موقوفات قیدار نبی (ع) تهیه شده است.

- زنجان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تهیه 1500 بسته غذایی در طرح ضیافت همدلی کمک مؤمنانه خبر داد و گفت: این کمک ها از محل عواید موقوفات قیدار نبی (ع) تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از اوقاف زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک های مومنانه به افراد نیازمند گفت: امسال به علت شیوع ویروس کووید 19 و آسیب دیدگی بیشتر اقشار ضعیف، پویش کشوری کمک مؤمنانه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه با بسته بودن درب مساجد و آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه باید از ظرفیت اجتماعی بقاع متبرکه برای محرومیت زدایی بهره گرفت، افزود: در همین راستا رزمایش ضیافت همدلی از طریق مراکز افق امامزادگان در حال اجراست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر اهمیت انفاق در ماه مبارک رمضان و با هدف کمک به نیازمندان طرح ضیافت همدلی کمک مؤمنانه در اوقاف راه اندازی شده و در قالب آن با بهره گیری از عواید موقوفات و همچنین کمک خیرین به افراد بی بضاعت کمک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 1500 بسته غذایی در طرح ضیافت همدلی «کمک مؤمنانه»

تهیه 1500 بسته غذایی در طرح ضیافت همدلی «کمک مؤمنانه»