مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-01اجتماعي

آغاز بازگشایی مهدهای کودک بدون کودک!


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از آغاز بازگشایی مهدهای کودک خبر داد و گفت: این بازگشایی بدون پذیرش کودکان خواهد بود.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز فعالیت 158 مهدکودک در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: مهدهای کودک برای ضدعفونی کردن و ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم، هماهنگی برای ارائه آموزش های مجازی، آغاز ثبت نام سال جدید بازگشایی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: بازگشایی مهدهای کودک با  حضور مدیر و مسؤول فنی مهدهای کودک از 10 اردیبهشت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در صورت لزوم نیروی انسانی برای انجام امور اداری با حداکثر دو سوم نیروی اداری خدمات مورد نیاز را در مهدهای کودک انجام خواهند داد، افزود: به علت خطرات جانی ناشی از بیماری کووید 19، مهد های کودک به هیچ وجه مجاز به پذیرش کودک نیستند.

محمدی قیداری با تأکید بر اینکه دستورات بهداشتی لازم الاجرا به مهدهای کودک ابلاغ شده است، تصریح کرد: تاکید بر این بود که  فاصله فیزیکی، تهویه هوای اتاق و نوبت دهی به گونه ای انجام شود که از ازدحام افراد در فضای بسته جلوگیری شود.

 مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: کارکنان حاضر در مهدهای کودک همگی باید مجهز به ماسک و دستکش باشند و باید نحوه استفاده از اقلام حفاظتی  را به درستی فراگرفته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازگشایی مهدهای کودک بدون کودک!

آغاز بازگشایی مهدهای کودک بدون کودک!