مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-01سياسي

ریشه کارآمدی پایین نظام اداری و اقتصادی کم توجهی به تعلیم و تربیت است


نایب رییس شورای عالی استان ها و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان کشور با انتقاد نسبت به آنچه بی توجهی کلیشه ای به وضعیت فرهنگیان عنوان می کرد، - ریشه کارآمدی پایین نظام اداری و اقتصادی را در بی توجهی به نظام تعلیم و تربیت دانست.

سید عبدالرزاق موسوی با تبریک روزهای یازده و دوازده اردیبهشت به عنوان روزهای کارگر و معلم، افزود: هم کارگران زحمت کش که در چرخه ی تولید و خدمت و توسعه اقتصادی و هم معلمان مجاهد که در بسط ارزش های اخلاقی، انسانی و دینی و تربیت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اندیشه و در نتیجه توسعه همه جانبه کشور نقش آفرینی می کنند، دارای اهمیت ویژه ای در کشور هستند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون هر دو گروه کارگران و معلمان هستیم، تصریح کرد: بدون حضور و وجود کارگران ماهر و متخصص چرخ تولید و اقتصاد کشور نخواهد چرخید و عملاً فعالیت های اقتصادی و تولیدی غیرممکن خواهد بود؛ در نبود معلمان نیز هیچ جامعه ای رنگ سعادت و خوشبختی به خود نخواهد دید؛ بنابراین سرنوشت این دو گروه به هم و با دیگر اصناف و اقشار جامعه در هم آمیخته است.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: متأسفانه مسئولان عادت کرده اند که هر چند وقت یک بار و در پی ابراز نارضایتی ها با سیاست های قطره چکانی با معلمان روبرو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کارآمدی پایین نظام اداری و اقتصادی کم توجهی به تعلیم و تربیت است

ریشه کارآمدی پایین نظام اداری و اقتصادی کم توجهی به تعلیم و تربیت است