مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-01سياسي

همدلی حاصل از رزمایش کمک مومنانه مایه امیدواری دوستداران نظام است


کرمانشاه_ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همدلی و مواسات حاصل از رزمایش کمک مومنانه مایه امیدواری دوستداران نظام است.

- کرمانشاه_ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همدلی و مواسات حاصل از رزمایش کمک مومنانه مایه امیدواری دوستداران نظام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در مراسم رزمایش کمک مومنانه به همت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اظهار داشت: از ابتدای انقلاب، در دوران دفاع مقدس و تا همین امروز هموار شاهد صحنه های زیبای نوع دوستی و همدلی در بین مردم ایران اسلامی بوده و هستیم.

وی افزود: امروز در این شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی به حمد خدا تمام نهادها، مردم و خیران پای کار آمده اند تا به آنهایی که به دلیل این وضعیت کسب و کارهایشان آسیب دیده و زمین گیر شده اند، کمک کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن تقدیر از تمام کسانی که به رزمایش کمک مومنانه و فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، گفت: تمام ادارات با محوریت و توصیه های آیت الله علما در این امر خیر پای کار آمده اند.

سردار ریحانی همچنین از پشتیبانی های استاندار کرمانشاه و کمک های خیرین اتاق اصناف، اتاق صنعت و معدن، اتاق بازرگانی و… در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی تشکر و قدردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی حاصل از رزمایش کمک مومنانه مایه امیدواری دوستداران نظام است

همدلی حاصل از رزمایش کمک مومنانه مایه امیدواری دوستداران نظام است