مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-01سياسي

بحث انتزاع فردیس به حاشیه نرود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس گفت: دیگر زوایای کاری و موضوعات شهری بحث مهم انتزاع را اندکی به حاشیه و فراموشی برده بود که باید تعیین تکلیف مباحث حقوقی و مالی فی مابین شهرداری های کرج و فردیس به سرعت انجام شود.

-  علیرضا صیاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: انتظار داریم بحث انتزاع شهرداری های فردیس و کرج با جدیت و توأم با گام های عملی و پیگیری های مستمر در سال جاری دنبال شود و این پرونده مهم مختومه شود.

معاون فرمانداری فردیس ادامه داد: شوراهای اسلامی در سال پایانی دوره کنونی قرار گرفته اند و انتظار می رود تا با کلان نگری، برای انجام کارهای بزرگ ریل گذاری و برنامه ریزی کنند و صرفاً به آنچه عامل حل مشکلات و حرکت رو به جلوی شهر می باشد، بیندیشند و عمل نمایند.

وی افزود: دیگر زوایای کاری و موضوعات شهری بحث مهم انتزاع را اندکی به حاشیه و فراموشی برده بود که باید تعیین تکلیف مباحث حقوقی و مالی فی مابین شهرداری های کرج و فردیس به صورت ویژه در دستور کارقرار گیرد فرمانداری نیز در حد توان حمایت های لازم را خواهد داشت.

این مسؤول تصریح کرد: شوراهای اسلامی حلقه واسط مردم و حاکمیت هستند و مطالبات اعضای شوراهای اسلامی در حکم خواسته های مردم است لذا فرمانداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث انتزاع فردیس به حاشیه نرود

بحث انتزاع فردیس به حاشیه نرود