مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-01سياسي

معرفی 122 معلم نمونه استانی و شهرستانی در بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالرضا بندری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار کرد: این روز یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به تعطیلات مدارس به علت شیوع ویروس کرونا گفت: معلمان در این دوره با ایثار و فداکاری و با استفاده از امکانات شخصی خود و از طریق آموزش مجازی مانع از خاموشی چراغ علم ورزی شدند که این کار آنها ستودنی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی ادامه داد: مطهر و اندیشه های مطهری، معلم و مسئولیت حاکمیت نسبت به نقش و جایگاه او در گام دوم انقلاب، معلم؛ مرجعیت و رسالت علمی و اجتماعی او، معلم؛ مسئولیت پذیری و حراست از قداست معلمی، معلم؛ پیشکسوتان و بزرگان تعلیم و تربیت، معلم؛ جهاد آموزشی و مراقبت از سلامت خانواده و معلم؛ زمینه ساز جهش در تولید علم و فناوری عناوین روزشمار هفته بزرگداشت مقام معلم است.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم استان بوشهر با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت این هفته به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: برنامه های این هفته با پخش ویژه برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی بوشهر و شبکه سراسری شما و با حضور تعدادی از معلمان فرهیخته و کوشای استان شروع شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 122 معلم نمونه استانی و شهرستانی در بوشهر

معرفی 122 معلم نمونه استانی و شهرستانی در بوشهر