مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-01ورزشي

افق قم در لیگ برتر والیبال


افق قم با تصمیم جدید فدراسیون والیبال راجع به سرنوشت رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور در لیگ برتر این رشته به میدان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، افق که در سال 1398 دومین سالی به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های ایران به میدان رفت، بهترین عملکرد ممکن را در مقابل رقبا از خود به نمایش گذاشت و یکی از تیم های دارای شانس صعود به لیگ برتر محسوب می شد.

این تیم در بازی های مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال عملکرد فوق العاده خوبی داشت و با تدابیر کادر فنی و نمایش درخشان بازیکنان خود با موفقیت از این مرحله عبور کرد و مجوز صعود به پلی آف این دوره را کسب کرد، حتی نخستین بازی پلی آف را هم از تیم کیمیاگر تهران برد اما بازی ها نیمه تمام باقی ماند.

در واقع شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه تمام نقشه های افق قم برای صعود به بالاترین سطح رقابت های باشگاهی والیبال ایران را به هم ریخت، این تیم بعد از هفته ها انتظار برای پایان ماجرای کرونا و تصمیم فدراسیون والیبال برای ادامه رقابت های لیگ مسابقه دیگری انجام نمی دهد ولی در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد.

با اعلام رسمی فدراسیون والیبال، رقابت های فصل 1398 لیگ دسته دسته اول والیبال باشگاه های کشور که قرار بود با معرفی تیم های راه یافته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افق قم در لیگ برتر والیبال

افق قم در لیگ برتر والیبال