مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-01سياسي

شهید مطهری به همه شبهات امروز فضای مجازی پاسخ داده است


شهید مطهری سال ها قبل در کتاب های خود به همه شبهاتی که امروز در فضای مجازی مطرح می شود پاسخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر رفیعی بعد از ظهر جمعه در مراسم سخنرانی و تفسیر قرآن کریم که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: طبق پاره ای از نقل ها هفتم ماه مبارک رمضان سالروز وفات مؤمن آل قریش حضرت ابوطالب (ع) است و شیخ مفید این روز را وفات این بزرگوار نقل کرده است.

وی با اشاره به اینکه 42 سال حمایت شبانه روزی از پیامبر (ص) در پرونده حضرت ابوطالب است، افزود: ابوطالب مهماندار و سخی، بزرگ، کریم و آقای قریش، شاعر، ادیب و بزرگوار بود، سقایت حجاج را بر عهده داشت، شخصیتی که در هشت سالگی زمانی که سرپرستی پیامبر (ص) را به ابوطالب دادند فرمود که محمد پسر خود من است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: راجع به چند شخصیت کوتاهی شده است که یکی حضرت خدیجه (ع) و دوم حضرت ابوطالب (ع) است که اسلام مدیون ایشان می باشد.

وی گفت: از چند طریق می توان به ایمان یک شخص پی برد که شامل کلمات و رفتار فرد و همچنین کلمات تاریخی دیگران در مورد وی می شود.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به نقش های حضرت ابوطالب (ع) در پیروزی اسلام، افزود: چنانچه این بزرگوار نبود، پیامبر را سال ها قبل از اینکه ایشان به مدینه بیاید به شهادت رسانده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مطهری به همه شبهات امروز فضای مجازی پاسخ داده است

شهید مطهری به همه شبهات امروز فضای مجازی پاسخ داده است