مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 19:052020-05-01سياسي

مراسم بزرگداشت آیت الله امینی به صورت مجازی در قم برگزار شد


در این آیین پس از تلاوت آیه هایی چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت، نایب رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت طی سخنانی با تبیین ویژگی آیت الله امینی آن مرحوم را ساده زیست، قانع، مجاهد، فداکار، انقلابی، مردمی، وفادار به امام و نظام اسلامی و مردم توصیف کرد، و افزود: آن عالم وارسته مقید و متعهد در دین و به معنای واقعی کلمه دارای صلابت اعتقادی، اخلاقی و استقامت در دین بود.

آیت الله قربانعلی دُری نجف آبادی همچنین دوری و پرهیز مرحوم امینی از افراط و تفریط را مورد توجه دانست، و یادآور شد: از سال 41 تا زمان وفات خود در حساس ترین مسائل کشور و انقلاب همواره جهت حقیقت انقلاب و مصالح عالیه نظام را با مسائل دیگر به صورت بسیار دقیق، حکیمانه، خردمندانه و خداپسندانه مرز بندی می کرد.

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه آیت الله امینی از حدود سال 42 و پس از دستگیری حضرت امام (ره) به نویسندگی مشغول شد، گفت: آن مرحوم دارای قلمی بسیار گویا، روان و قابل فهم و ادراک و در عین حال با کمال ادب و متانت و آگاهی بخش برای اقشار و توده های مردم بود.

دُری نجف آبادی، بیش از نیم قرن قلم زدن و نوشتن را از توفیق های بزرگ امام جمعه سابق قم عنوان کرد، و با ارائه پیشنهای، افرود: باید موسسه ای به نام آن مرحوم تاسیس شود تا آیندگان از نوشته ها، دل نوشته ها و دست نوشته های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت آیت الله امینی به صورت مجازی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله امینی به صورت مجازی در قم برگزار شد