مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 02:202020-05-01سياسي

مدرسه ای که به همت بانوان کارگاه تولیدی شد+ فیلم


در پی شیوع کرونا ویروس تعدادی از بانوان جهادگر هیات نورالزهرا(س) خرم آباد مدرسه امام حسین(ع) این شهرستان که به واسطه کرونا تعطیل شده است را به کارگاه تولید ماسک تبدیل کرده اند و روزانه حدود هزار ماسک را بین نیازمندان توزیع می کنند.

-   به منظور آگاهی از فعالیت مدرسه امام حسین که فضای خود را به تولید ماسک اختصاص داده با مدیرعامل موسسه راهیان کوثر سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت وگوی کوتاهی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

 مدیرعامل موسسه راهیان کوثر سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در رابطه با تولید ماسک در مدرسه امام حسین (ع) کوی امام رضا گفت: حدود 24 روز پیش با همکاری هیات نورالزهرا کوی امام رضا کار تولید ماسک را در مدرسه آغاز کرده ایم که امیدواریم مدارس دیگر نیز از این رویه پیروی کنند.

استفاده از فضای مدرسه برای تولید ماسک علی پناه سیفی افزود: حدود 10 نفر از بانوان هیات روزانه بین 700 تا هزار ماسک تولید می کنند که بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

  وی عنوان کرد: با شیوع کرونا هر کس به طریقی اقدام به کمک رسانی و ارائه خدمت کرد ما هم به این نتیجه رسیدیم که از فضای مدرسه برای تولید ماسک و دیگر خدمات استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ای که به همت بانوان کارگاه تولیدی شد+ فیلم

مدرسه ای که به همت بانوان کارگاه تولیدی شد+ فیلم