مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-01اقتصادي

کوچ کارگران به زیر خط فقر حاصل عدم تناسب نرخ تورم و سطح معیشت


بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور گفت: طی سنوات گذشته براساس نرخ تورم و سطح معیشت حقوق کارگران افزایش پیدا نکرد و منجر به این شد که تمام خانواده های کارگری و خود کارگران به زیر خط فقر کوچ کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، جامعه کارگری جز زحمت کش ترین اقشار مردم هستند که باوجود سختی کار همواره با مشکلاتی مواجه هستند که با توجه به همزمانی با هفته کار و کارگر خبرگزاری فارس مازندران مصاحبه ای درباره مهم ترین چالش این روزهای جامعه کارگری در کشور با حمیدرضا امام قلی تبار بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور ترتیب داده که در ادامه با هم می خوانیم؛ *به نظر شما مهم ترین چالش این روزهای جامعه کارگری در کشور چیست؟ باید گفت مهم ترین چالش این روزهای جامعه کارگری کشور ما  کاهش قدرت خرید برای تامین حداقل معیشت های زندگی است که در گذشته مشکلاتی همچون عدم امنیت شغلی که وجود داشت در حال حاضر علاوه بر این مشکل موضوعاتی مثل کاهش قدرت خرید که بالطبع باعث می شود در تامین حداقل های زندگی کارگران به مشکل بخورند از چالش های مهم جامعه کارگری کشورمان است.

ک * چرا جامعه کارگری هر ساله در بحث حقوق و دستمزد مغلوب می شود و هیچ وقت نتوانست خواسته های خودشان را به کرسی بنشانند؟ در ارتباط با مشکلات بخش کارگری با تعیین حقوق و دستمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ کارگران به زیر خط فقر حاصل عدم تناسب نرخ تورم و سطح معیشت

کوچ کارگران به زیر خط فقر حاصل عدم تناسب نرخ تورم و سطح معیشت