مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-01اقتصادي

بیش از 16 هزار مشترک خدمات برق را با گوشی همراه دریافت می کنند


علیرضا علیزاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فروردین ماه امسال به دنبال توسعه خدمات غیرحضوری از سوی شرکت توزیع برق در بسترهای تلفن ثابت، وب سایت، گوشی همراه و اپلیکیشن های بانکی و درگاه های صنعت برق، آمار بهره مندی مشترکان برق از خدمات غیر حضوری رشد چشمگیری پیدا کرد.

وی یادآوری کرد: این شرکت با داشتن بیش از 456 هزار مشترک برق جزو بزرگترین دستگاه های خدمات رسان استان زنجان به لحاظ جامعه آماری است که نقش بسزایی در کنترل رفت و آمدهای درون شهری و ارتقای سطح کیفی زندگی شهری و روستایی، آسایش و رفاه جامعه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم فاصله گذاری اجتماعی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، نقش خدمات غیرحضوری پُررنگتر شد.

علیزاده ادامه داد: در چشم انداز ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭1404‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬نیز یکی از استراتژی های اصلی به صفر رساندن مراجعه حضوری مشترکان برای دریافت خدمات برق است.

وی افزود: یکی از برنامه های چشم انداز بیان شده ایجاد زیرساختهای مناسب در زمینه استفاده از گوشی های هوشمند است که از جمله آن راه اندازی سامانه برق زنجان سبز بر روی گوشی های همراه و دریافت خدمات برق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 16 هزار مشترک خدمات برق را با گوشی همراه دریافت می کنند

بیش از 16 هزار مشترک خدمات برق را با گوشی همراه دریافت می کنند