مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-02اجتماعي

تخریب 100 درصدی برخی منازل روستایی قوچان در سیلاب عصر جمعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، هادی رجایی نیا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش های دو روز اخیر در این شهرستان، اظهار کرد: از 11 اردیبهشت بارش های متناوبی در قالب باران و تگرگ در برخی مناطق این شهرستان به وقوع پیوست که خسارت های متخلفی را در بخش های گوناگون به همراه داشت.

فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه عمده این خسارت ها در بخش های مسکونی، محورهای مواصلاتی، باغات و مزارع کشاورزی، تأسیسات و معابر شهری و روستایی بوده است، تصریح کرد: عصر روز جمعه ساعت 17 نیز بارش شدید تگرگ در روستای دیزادیز این شهرستان گزارش که موجب بروز سیلاب در این منطقه و وارد شدن خسارت به اهالی این روستا شده است.

وی تأکید کرد: متأسفانه این سیلاب و بارش های شدید تعدادی از منازل مسکونی روستایی را تخریب 100 درصدی کرد و به تعدادی نیز آسیب های جدید وارد کرده است.

رجایی نیا بابیان اینکه 7 خودروی اهالی این روستا نیز توسط سیل جابجا شده و خسارت های جدی را متحمل شده اند، افزود: ورود آب به برخی منازل روستایی تلفات دامی را به همراه داشته و انبارهای علوفه را به دلیل حجم بالای سیلاب از بین برده است.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران قوچان با اشاره به خسارت های شدید به تأسیسات و معابر روستای دیزادیز این شهرستان، گفت: بارش تگرگ به قدری شدت داشت که حتی بعد از چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 100 درصدی برخی منازل روستایی قوچان در سیلاب عصر جمعه

تخریب 100 درصدی برخی منازل روستایی قوچان در سیلاب عصر جمعه