مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-05-02سياسي

خصوصی سازی آموزش و پرورش از اساس اشتباه است


منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس با بیان اینکه خصوصی سازی آموزش و پرورش از اساس اشتباه است، گفت: این موضوع از تفکر سرمایه داری نشات می گیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، زهره سادات لاجوردی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست با فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: دغدغه مندی و تلاش جهت بهبود وضعیت آموزش و پرورش ربطی به تخصص ندارد و وظیفه همه ما این است که اهتمام لازم را نسبت به این موضوع داشته باشیم چرا که همه ما به نوعی با این مقوله درارتباطیم و آینده فرزندان ما در گرو آن است.

وی افزود: در واقع اگر به آموزش و پرورش توجه نکنیم، سرمایه بزرگی را از دست داده ایم.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در خصوص تعلیم و تربیت و تزکیه خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولین کشور تفکری غرب زده دارند و این افکار مانع پیشرفت ما خواهد شد.

این افکار در رابطه اجرا سازی سند 2030 نمود پیدا کرد و متاسفانه با وجود مخالفت با آن هنوز هم در برخی از مناطق درحال اجرا کردن آن هستند .

لاجوردی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان قلب تپنده سند تحول بنیادین است گفت: اگر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرا شود به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی آموزش و پرورش از اساس اشتباه است

خصوصی سازی آموزش و پرورش از اساس اشتباه است