مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-02اقتصادي

عملیات اجرایی ساماندهی حدفاصل میدان گاز تا میدان حجاب آغاز شد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: حدفاصل میدان گاز تا حجاب با بازسازی سنگفرش و نورپردازی در مسیر و نرده گذاری و تلفیق فضای سبز در محور ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر , شرمین شریفی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان، از آغاز عملیات ساماندهی حدفاصل میدان گاز تا میدان حجاب سنندج خبر داد و اظهار داشت: ورودی میدان گاز یکی از ورودی های پارک جنگلی آبیدر است که سال ها با تصرف وانت بارها و دستفروشان فضای بصری نامناسبی ایجاد کرده بود.

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا وانت بارهای این مسیر با همکاری دستگاه های مربوطه جمع آوری شد و ساماندهی آن در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادامه داد: یکی از فضاهای بازیابی شده مهم فضای همجوار میدان گاز واقع در کمربندی آبیدر است که این فضا دارای مساحت تقریبی سه هزار متر مربعی است که به دلیل موقعیت مکانی بارز آن فرصت مناسبی را برای طراحی فضای شهری ایجاد می کند.

شریفی یادآور شد: بازآفرینی فضا در قالب بازپس گیری فضای شهر از تصرف دستفروشان و اختصاص فضای طراحی شده مناسب گذران اوقات فراغت شهروندان، تقویت سرزندگی کمربندی آبیدر از طریق ایجاد جذابیت های بصری و عملکردی، بازتعریف فضای ورودی به آبیدر، و ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی ساماندهی حدفاصل میدان گاز تا میدان حجاب آغاز شد

عملیات اجرایی ساماندهی حدفاصل میدان گاز تا میدان حجاب آغاز شد