مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-02سياسي

این نفوذی نامریی همین نزدیکی هاست...


دوران هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکرده ام اما بارها از آن دوران شنیده ام، دورانی که هر کس یک گوشه دفاع را گرفته بود، بدون هیچ چشمداشتی .

برخی در مقام سرباز وظیفه و برخی بسیجی .

- ایسنا/همدان دوران هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکرده ام اما بارها از آن دوران شنیده ام، دورانی که هر کس یک گوشه دفاع را گرفته بود، بدون هیچ چشمداشتی .

برخی در مقام سرباز وظیفه و برخی بسیجی .

اما این روزها جنگ بیولوژیکی را تجربه می کنیم، در کنار کسانی که می بینیم زحماتشان را، دل نگرانی هایشان را، دویدن هایشان را، دفاعشان را، مقابله را، خارج از ساعت اداری، جمعه ها و تعطیلا عید در حال بیماریابی، غربالگری مرحله یک بدون مرخصی، غربالگری مرحله دو بدون استراحت، پیگیر شرایط بیماران بدون شکستن، گاهی خسته می شوند، خم می شوند اما نمی شکنند و همچنان می ایستند.

چون این روزها نباید شکست .

ما در جنگ بیولوژیک هستیم، جنگی که دفاع در آن سخت تر از جنگ سخت است، در جنگ سخت دشمنت را می بینی و ملموس است اما در این جنگ بسیار هوشیاری می خواهد تا در دام نیفتی و چه بسا سخت است باور یک ویروس میکروسکوپی برای کسی که حتی میکروسکوپ را از نزدیک ندیده است اما وظیفه کسانی که دیده اند و می دانند، دوچندان می شود برای حفاظت از این افراد، برای حفاظت از مادربزرگ ها و پدربزرگ های معصوم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نفوذی نامریی همین نزدیکی هاست...

این نفوذی نامریی همین نزدیکی هاست...