مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-02اجتماعي

آغاز جریمه خودرو های فاقد معاینه فنی از 16 اردیبهشت ماه


به گزار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور نیروی انتظامی در مورد سهم پلیس راهور در مقابله با شیوع کرونا اظهار کرد: - سردار هادیانفر گفت: خودرو های فاقد معاینه فنی و گواهینامه هایی که اعتبار آن ها به اتمام رسیده از 16 اردیبهشت ماه جریمه می شوند.

به گزار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور نیروی انتظامی در مورد سهم پلیس راهور در مقابله با شیوع کرونا اظهار کرد: برابر قانون ماده 8 هوای پاک، خودرو هایی که بدون معاینه فنی هستند زمانی که از جلو دوربین ها راهنمایی و رانندگی عبور کنند، روزانه 50 هزار تومان بدون استثنا جریمه می شوند.

وی ادامه داد: این قانون منجر شده بود تا مراجعات مردم به مراکز مغاینه فنی به ویژه در ایام نوروز افزایش یابد.

سردار هادیانفر اضافه کرد: از آنجا که امسال شرایط شیوع کرونا در کشور پیش آمد و با آمدن نوروز نیز بحث سفر ها در ذهن مردم تداعی می شد، مراجعه مردم به سمت مراکز معاینه فنی شدت گرفت.

وی ادامه داد: از موضوعاتی که در جاده ها توسط پلیس کنترل می شود، بحث معاینه فنی خودرو ها است، بر این اساس به همه استان ها ابلاغ شد تا هیچ خودوریی تا 15 اردیبهشت ماه به دلیل نداشتن معاینه فنی توسط دوربین ها جریمه نشوند، مگر اینکه این بیماری شدت بگیرد و در صورت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جریمه خودرو های فاقد معاینه فنی از 16 اردیبهشت ماه

آغاز جریمه خودرو های فاقد معاینه فنی از 16 اردیبهشت ماه