مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-05-02اقتصادي

بلایی به نام سوخت فسیلی نفت هنوز رودخانه کرج را تهدید می کند


حمیدرضا لشگری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آلودگی هایی که رودخانه کرج را تهدید می کند، اظهار کرد: دلیل عمده آلودگی رودخانه کرج به مواد نفتی سهل انگاری های واحدهای خدماتی و تأسیسات بعضی دستگاه های دولتی و ویلاهای مسکونی ساخته شده در حاشیه این رودخانه است.

وی با اشاره به اینکه در سال 96 با همکاری شرکت آب منطقه ای و شرکت پخش فرآورده های نفتی دستورالعملی مبنی بر رعایت الزامات ایمنی، بهداشتی و محیط زیستی در رابطه با رودخانه کرج تنظیم شد، گفت: مالکان ویلاها و رستوران های حاشیه رودخانه ملزم به رعایت این دستور العمل شدند حتی مقرر شد در زمان دریافت سهمیه سوخت نیز تعهد دهند تا شاهد کاهش آلودگی آب رودخانه باشیم.

استفاده از سوخت فسیلی در روستاهای جاده چالوس معاون فنی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان البرز با اشاره به بازدیدهایی که توسط گشت های محیط زیست و آب منطقه ای از مخازن سوخت ویلاهای حاشیه رودخانه کرج انجام می شود، گفت: عدم بهره مندی روستاهای جاده کرج - چالوس از گاز باعث شده که عمده سوخت مصرفی آنها فسیلی از جمله گازوییل و نفت باشد.

لشگری با تاکید بر اینکه فاز نخست گازرسانی به روستاهای بخش آسارا آغاز شده است، گفت: آلودگی آب رودخانه کرج به مواد نفتی عمدی نبوده و نتیجه اهمال کاری از سوی برخی افراد است، گاهی مالکان سهل انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلایی به نام سوخت فسیلی نفت هنوز رودخانه کرج را تهدید می کند

بلایی به نام سوخت فسیلی نفت هنوز رودخانه کرج را تهدید می کند