مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-02فرهنگي

جشنواره دوسالانه شکوه شرق در بیرجند برگزار می شود


جشنواره شکوه شرق، یک جشنواره دوسالانه برای ارج نهادن به میراث فرهنگی و تمدنی منطقه جنوب خراسان است که قرار است در سال 1400 در بیرجند برگزار شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر جشنواره شکوه شرق گفت: جشنواره شکوه شرق، یک جشنواره دوسالانه برای ارج نهادن به میراث فرهنگی و تمدنی منطقه جنوب خراسان است که قرار است در سال 1400 در بیرجند برگزار شود.

سیدعلیرضا ذوالفقاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بی شک فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و منطقه خراسان جنوبی از پیشینه ای غنی و ریشه دار برخوردار است، لذا، پاسداشت این فرهنگ غنی و بسترسازی و تلاش در راستای تقویت عناصر فرهنگی این مرز و بوم، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: براین اساس جشنواره شکوه شرق درصدد است تا با تشویق و حمایت معنوی از فعالان حوزه علم، ادب و هنر استان، زمینه سازی رشد، شکوفایی و تعالی بیش از پیش فرهنگ در این خطه از کشور باشد.

دبیر جشنواره شکوه شرق بیان کرد: کمک به حفظ و ارتقاء میراث فرهنگی و معنوی استان و معرفی آن به نسل جوان، تشویق و حمایت معنوی از پدیدآورندگان آثار و تولیدات فاخر علمی، ادبی، هنری در زمینه فرهنگ و تمدن خراسان جنوبی، شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در سطح استان در زمینه های مختلف علمی، ادبی، هنری و فرهنگی، از اهداف این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره دوسالانه شکوه شرق در بیرجند برگزار می شود

جشنواره دوسالانه شکوه شرق در بیرجند برگزار می شود