مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 06:152020-05-02حوادث

نجات مرد میانسال از عمق چاه 20 متری


مرد میانسالی که به علت نامعلومی به عمق 20 متری چاهی در اطراف روستای درمنک شهرستان فرمهین سقوط کرده و به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافته بود، - ایسنا/مرکزی مرد میانسالی که به علت نامعلومی به عمق 20 متری چاهی در اطراف روستای درمنک شهرستان فرمهین سقوط کرده و به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافته بود، با تلاش آتش نشانان از عمق چاه بیرون آورده شد.

براساس اعلام پایگاه خبری 125، وقوع این حادثه ساعت 2:53 دقیقه بامداد روز جمعه 12 اردیبهشت به سامانه 125 اطلاع داده شد و گروه امداد و نجات به محل حادثه واقع در شهرستان فرمهین، روستای درمنک رهسپار شد.

فرمانده نجاتگران اعزامی به محل در خصوص چگونگی وقوع این حادثه گفت: به گفته خانواده این شخص، با تاریک شدن هوا و عدم پاسخگویی و در دسترس نبودن تلفن همراهش، همگی به جستجو برای یافتن وی پرداختند که پس از یافتن خودروی او در اطراف یک گاوداری در بیرون از روستا و وجود چاه در آن حوالی، متوجه سقوط وی در عمق چاه می شوند.

وی با اشاره به اینکه همکاران آتش نشانی فرمهین به علت کمبود تجهیزات قادر به انجام عملیات امداد نشده بودند، افزود: آتش نشانان با توجه به احتمال ریزش دیواره چاه، ابتدا ایمن سازی های لازم را انجام دادند تا مردی را که تا انتهای چاه سقوط کرده و در همان جا مصدوم و گرفتار شده بود نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مرد میانسال از عمق چاه 20 متری

نجات مرد میانسال از عمق چاه 20 متری