مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-02ورزشي

نباید برخی به اسم پیشکسوت فولاد، وارد باشگاه شوند


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مدیران فولاد باید به این مهم توجه کنند که برخی افراد نباید به اسم پیشکسوت و از طریق راه ها و باندهای مختلف وارد باشگاه شوند که این می تواند مانعی در مسیر رشد فولاد باشد.

- ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مدیران فولاد باید به این مهم توجه کنند که برخی افراد نباید به اسم پیشکسوت و از طریق راه ها و باندهای مختلف وارد باشگاه شوند که این می تواند مانعی در مسیر رشد فولاد باشد.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا، درخصوص بازگشت برخی فولادی های قدیمی به این باشگاه، اظهارکرد: از این که باشگاه فولاد قصد دارد پیشکسوتان را به خانه خودشان برگرداند، تشکر می کنم و کار قشنگی است اما نباید فراموش کنیم که خیلی ها فولاد را پله کردند تا به تیم ها و شهرهای دیگر بروند و شاید آن زمان که باید در کنار فوتبال و فولاد خوزستان می ماندند، نماندند و آخرهای فوتبال شان که کارایی لازم را نداشتند، به فکر بازگشت به فوتبال خوزستان و فولاد افتادند.

وی افزود: اما اکنون جایگاه اولین نسل فولاد، یعنی یعقوب فریسات، محمد عارف نیا، لفته سه برادران، سیروس نعمتی نژاد، فریدون حردانی، افشین حاجی پور، امیر خلیفه اصل، عباس چگنی، مسعود رضاییان، سهراب بختیاری زاده، اصغر باقریان، مجید باقری نیا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید برخی به اسم پیشکسوت فولاد، وارد باشگاه شوند

نباید برخی به اسم پیشکسوت فولاد، وارد باشگاه شوند