مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-02فرهنگي

انتشار مجموعه داستان «دو کلمه مثل آدم حرف بزنیم»


مجموعه داستان کوتاه «دو کلمه مثل آدم حرف بزنیم» ـ نوشته امیررضا بیگدلی ـ منتشر و به صورت رایگان در اختیار همگان قرار گرفته است.

- مجموعه داستان کوتاه دو کلمه مثل آدم حرف بزنیم ـ نوشته امیررضا بیگدلی ـ منتشر و به صورت رایگان در اختیار همگان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مجموعه داستان کوتاه در 159 صفحه و به صورت الکترونیکی توسط نشر نوگام به چاپ رسیده و به صورت رایگان در اختیار همگان قرار گرفته است.

سفته باز، داغ، دو کلمه مثل آدم حرف بزنیم، جلسه برای چیزی که .

، ـ ببخشید ـ کاری که خوابیده، این وقت شب و این همه سر و صدا، ورود سگ به پارک ممنوع و سلام تهمینه خانم، منم شیرین داستان های این مجموعه هستند.

در معرفی ناشر از این مجموعه آمده است: دومین مجموعه داستان امیررضا بیگدلی که در نشر نوگام منتشر می شود، داستان هایی روان و خواندنی از زندگی مدرن و شهرنشین امروز ایران هستند.

از سفته بازی که باید راه به راه آزمایش نطفه بدهد تا شیرین که هر روز باید زنگ خانه تهمینه خانم را بزند و چشم انتظار روزی است که خانه قدیمی را بکوبند و عمارتی نو بسازند.

داستان هایی که گاه شک می کنید: شاید داستان من باشد! قوت داستان های بیگدلی همین است که ظاهرا داستان زندگی روزمره را نقل می کند اما خبری از سادگی در آن ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مجموعه داستان «دو کلمه مثل آدم حرف بزنیم»

انتشار مجموعه داستان «دو کلمه مثل آدم حرف بزنیم»