مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-02سياسي

8 سال تلاش برای ساخت نماد ایثار و مقاومت مردم کردستان


خالق نماد ایثار و مقاومت مردم کردستان گفت: برای ساخت نماد ایثار و مقاومت مردم کردستان به ارتفاع 22 متر با وزنی بیش از 20 تن 8 سال تلاش کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هادی ضیاء الدینی پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس حوزه هنری کردستان که به مناسبت هفته معلم صورت گرفت، با قدردانی از تلاش ها و حمایت های ارزنده حوزه هنری کردستان از هنر و فرهنگ استان گفت: با تلاش های صورت گرفته در حوزه هنری، امید در جامعه هنری استان جاری شده و بسیاری از برنامه ها و تولیدات هنری صورت گرفته متأثر از این توجه و تلاش ها است.

وی قدردانی از مقام معلم را مختص به یک دوران و زمان ندانست و در این زمینه گفت: سخنان بسیاری از بزرگان دینی و علمی در باب شأن و جایگاه معلم و استاد وجود دارد که همگی بر ضرورت احترام و تکریم معلمین تأکید دارند و از این برای است که معلم در جایگاه رفیع انبیاء قرار گرفته است.

وی در خصوص نماد ایثار و مقاومت مردم کردستان گفت: این نماد توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به جهت نصب در روستای قلایجه مریوان که مورد بمباران شیمیایی قرار گرفته بود در سال 89 سفارش داده شد.

  ضیاءالدینی افزود: پس از انجام کار و با توجه به تغییراتی که صورت گرفت براساس تصمیم متولیان، نصب در مرکز استان به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 سال تلاش برای ساخت نماد ایثار و مقاومت مردم کردستان

8 سال تلاش برای ساخت نماد ایثار و مقاومت مردم کردستان