مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-02بين الملل

شهادت 10 عضو الحشد الشعبی در حمله داعش


در این درگیری از هنگ دجله الحشد الشعبی 9 نفر شهید و دو نفر مجروح و از تیپ 41 آن نیز یک نفر در منطقه «تل الذهب» شهید شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در جریان درگیری های شدید نیروهای الحشد الشعبی عراق با عناصر تروریست و داعشی در منطقه بلد و مکیشفه در جنوب تکریت در شمال بغداد ، 10 نفر از این نیروها شهید شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه مدیریت رسانه ای سازمان الحشد الشعبی در این درگیری ها که اواخر وقت جمعه شب روی داد، شماری از نیروهای الحشد الشعبی نیز زخمی شدند که این افراد برای مداوا به بیمارستان های صحرایی انتقال یافتند.

در این درگیری از هنگ دجله الحشد الشعبی 9 نفر شهید و دو نفر مجروح و از تیپ 41 آن نیز یک نفر در منطقه تل الذهب شهید شدند.

بر اساس این گزارش چند نفر از تروریست هم در جریان درگیری ها در مناطق بلد و مکیشفه در جنوب تکریت در استان صلاح الدین کشته و یا زخمی شدند.

مناطق جنوب شرقی استان صلاح الدین به دلیل وجود طبیعت ناهموار جغرافیایی و مناطق گسترده پست و بلند در کنار خلاء امنیتی از مخفیگاه های هسته های داعش به شمار می رود.

در هفته های گذشته، حملات گروه تروریستی داعش به ویژه در مناطق مختلف به خصوص مناطق ناهموار بین استان های کرکوک، صلاح الدین و دیاله، معروف به مثلث مرگ افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 10 عضو الحشد الشعبی در حمله داعش

شهادت 10 عضو الحشد الشعبی در حمله داعش