مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-02اقتصادي

آمادگی سرمایه گذاران برای انتقال آب سد تنگ سرخ و شش پیر به شیراز


منتخب مردم شیراز وزرقان در مجلس یازدهم گفت:،سرمایه گذاران برای انتقال آب سد تنگ سرخ و شش پیر به شیراز آماده سرمایه گذاری هستند اما مسئولان نیز باید نگاه مثبت خود را در این راستا تبدیل به یک مدل اجرایی کنند.

- ایسنا/فارس منتخب مردم شیراز وزرقان در مجلس یازدهم گفت:،سرمایه گذاران برای انتقال آب سد تنگ سرخ و شش پیر به شیراز آماده سرمایه گذاری هستند اما مسئولان نیز باید نگاه مثبت خود را در این راستا تبدیل به یک مدل اجرایی کنند.

ابراهیم عزیزی شنبه 13 اردیبهشت در نشست مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی، برخی مدیران واحدهای صنعتی و مصرف کنندگان کلان صنعتی آب و مسئولان آب استان فارس اظهار کرد: اگر با واقعیت هایی که استان فارس و شهرشیراز در زمینه آب شرب، صنعتی و .

مواجه است، روبه رو نشویم، یعنی از واقعیت فرار کرده ایم.

او افزود: واقعیت این است که ما در شهرستان شیراز مشکل آب داریم؛ از طرفی ظرفیت هایی داریم که از آن استفاده نشده و معتقدم اگر مشکلات درست مطرح شود، مدیران استان بهتر می توانند برای حل مشکل کم آبی اقدام کنند.

منتخب مردم شیراز وزرقان در مجلس یازدهم با انتقاد از کم کاری ها در زمینه انتقال آب خلیج فارس به استان فارس، یادآور شد: چطور ممکن است از بندرعباس 970کیلومتر آب را به استان های دیگر انتقال داد اما 120 کیلومتر را نمی توانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سرمایه گذاران برای انتقال آب سد تنگ سرخ و شش پیر به شیراز

آمادگی سرمایه گذاران برای انتقال آب سد تنگ سرخ و شش پیر به شیراز