مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:172020-05-02اقتصادي

ضرورت ایجاد2شهرک گلخانه ای در ری موانع تولید رفع شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی پیش از ظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی توسعه کشت های گلخانه ای که با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری ری و سایر مسئولین در محل فرمانداری ری برگزار شد اظهار داشت: کشاورزی و صنعت دو رکن مهم در حوزه اقتصاد و تولید است و در همین راستا در سال 98 که بعنوان سال رونق تولید نامگذاری شد اقدامات بسیار خوبی در بخش تولید محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان ری صورت گرفت.

توکلی کجانی افزود: در حال حاضر صدور مجوز گلخانه بسیار تسهیل شده و موانع آن تا حد زیادی رفع شده است و در سال جهش تولید، در حوزه های مختلف تولید نیز بایستی همانند صدور مجوز گلخانه ها عمل کرد و موانع تولید رفع و روند تولید تسهیل شود.

وی بیان داشت: در راستای تحقق شعار جهش تولید و همچنین بمنظور متمرکز نمودن گلخانه های سطح شهرستان به جهت نظارت مطلوب بر فعالیت آنان، بایستی با انجام مطالعات فنی و کارشناسی دو شهرک گلخانه ای در نقاط مختلف شهرستان ری ایجاد شود.

فرماندار ویژه ری عنوان داشت: بر اساس ابلاغیه های استانی، شهرداری ها و بخشداری ها نبایستی برای احداث سازه های سبک گلخانه عوارض اخذ کنند و این موضوع بایستی در شهرستان ری اجرا شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد2شهرک گلخانه ای در ری موانع تولید رفع شود

ضرورت ایجاد2شهرک گلخانه ای در ری موانع تولید رفع شود