مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-05-02پزشكي

عموی مهربانی کودکان بانه ای


عمو صلاح تمام تلاش خود را برای خوشحال کردن و تامین نیازهای کودکان محسنین و ایتام بکار می برد و بخشی از زندگی خود را وقف شادی کودکان کرده است.

او کودکان ایتام و محسنین را فروشگاه، پارک و رستوران می برد برایشان هدیه ای که آرزویش را داشتند می خرد آنان را پدرانه در آغوش می گیرد و به درد دل های شان گوش می دهد و آرزوهای بچگانه شان را برآورده می کند.

وثوقی یکی از موسسان انجمن حمایت از بیماران خاص است و فعالیت خود را در زمینه امور خیریه با این موسسه به صورت جدی آغاز کرده و در سال 97 انجمن خیریه مردمی قلب های مهربان را نیز تاسیس کرد.

او می گوید گاهی آرزوی کودکان داشتن یک کیک تولد، یک جشن کوچک تولد، یک عروسک و دوچرخه بوده که برای آنها آرزویی محال است که برگزاری یک جشن تولد دنیای کودکانه شان را زیبا و امید بخش می کند.

وی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حامیان باید به لحاظ مادی و معنوی نیاز کودکان را برطرف کنند افزود: دست تقدیر رقم خورد و در دی ماه سال 97 کمپین قلب های مهربان را با هدف حامی یابی تاسیس کردم و تاکنون برای 500 کودک نیازمند حامی پیدا کردیم.

وی اظهار داشت: گاهی نبود امکانات و فقر سرنوشت کودکان را به طور ناخواسته تحت تاثیر قرار می دهد و از تحصیل و دنیای زیبای کودکانه دور می کند یا به دلیل مشکلات معیشتی مجبور به پذیرش شغل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموی مهربانی کودکان بانه ای

عموی مهربانی کودکان بانه ای