مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-02اقتصادي

90 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد


علی تشنه دل روز شنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان افزود: هشت هزار و 324 مورد بازرسی قاچاق کالا سال گذشته، از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان در قالب گشت های نظارت و بازرسی انجام شد.

وی بیان کرد: گشت های نظارت و بازرسی از بخش عرضه با همکاری اعضای کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا و دستگاه های ذیربط از قبیل سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اصناف، دخانیات، نیروی انتظامی و استاندارد در شهرهای استان سمنان انجام شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: با انجام گشت های بازرسی به منظور مبارزه با کالای قاچاق سلامت محور، موادغذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی و 11 قلم کالا، 901 پرونده قاچاق تنظیم و به مراجع قانونی ارجاع شد.

تشنه دل به بیشترین کشف گروه کالای قاچاق اشاره و اضافه کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوخت و مواد غذایی در صدر کالاهای قاچاق کشف شده استان سمنان بود.

وی ابرازداشت: ارزش 901 پرونده قاچاق سال گذشته 90 میلیارد و 263 میلیون و 474 هزار ریال بود.

اقدامات فرهنگی برای جلوگیری از قاچاق کالا تشنه دل افزود: نظارت مستمر بر کالاهای داخلی با هدف تنظیم بازار، ساماندهی عاملان مجاز عرضه، پیشگیری از عرضه کالای دخانی و نظارت بر میدان های میوه و تره بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد

90 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان کشف شد