مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-02حوادث

تخریب 100 درصدی تعدادی از منازل روستای دیزادیز قوچان در پی سیلاب


بارش تگرگ و وقوع سیلاب عصر جمعه در روستای دیزادیز این شهرستان منجر به بروز خسارت 100 درصدی به تعدادی از واحدهای مسکونی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان قوچان گفت: بارش تگرگ و وقوع سیلاب عصر جمعه در روستای دیزادیز این شهرستان منجر به بروز خسارت 100 درصدی به تعدادی از واحدهای مسکونی شد.

هادی رجایی نیا فرماندار شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: از روز پنجشنبه مورخ 11 اردیبهشت ماه بارش های متناوبی را در قالب باران و تگرگ در نقاط مختلف شهرستان داشتیم که در پی آن خساراتی در بخش های مختلف واردشده و عمده خسارت ها در بخش های مسکونی، محورهای مواصلاتی، محورهای شهری و روستایی، باغات و مزارع کشاورزی، تأسیسات و معابر شهری و روستایی است.

وی ادامه داد: در ساعت 17 بعدازظهر جمعه در روستای دیزادیز بارش تگرگ بسیار شدیدی رخ داد که باعث ایجاد حجم سیلاب بسیار زیادی در داخل روستا شد و خسارت هایی را به بخش های مختلف وارد کرد به گونه ای که تعدادی از منازل مسکونی به صورت 100 درصد تخریب شدند و به تعدادی از واحدهای مسکونی خسارت جدی وارد شده است .

رجایی نیا بیان کرد: همچنین بر اساس آخرین آمار تعداد هفت خودرو که متعلق به اهالی روستا بوده و در کنار منازل پارک شده بوده بر اثر جاری شدن سیل جابه جاشده و پس از برخورد با جداره ها و سایر خودروها خس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 100 درصدی تعدادی از منازل روستای دیزادیز قوچان در پی سیلاب

تخریب 100 درصدی تعدادی از منازل روستای دیزادیز قوچان در پی سیلاب